/ PR / Nietypowe gadżety reklamowe – czyli jak wyróżnić się w tłumie

Nietypowe gadżety reklamowe – czyli jak wyróżnić się w tłumie

Administrator , 17 marca 2019 - 16:01 w PR

Wiele badań pokazuje, że wykorzystanie gadżetów reklamowych jest skuteczną formą promocji. Gadżety reklamowe są zdecydowanie lepiej odbierane przez potencjalnych klientów, niż na przykład ulotki reklamowe, lub ogłoszenia w prasie i telewizji. Co więcej taka forma reklamy ma długofalowy oddźwięk. Zobacz nietuzinkowe i najciekawsze gadżety reklamowe.

Koc polarowy z misiem, to przedstawiony w eleganckiej formie praktyczny upominek, który możesz oznakować swoim logo, lub dowolną grafiką. Kocyk z pewnością zwróci uwagę najmłodszych odbiorców.

Firmy gastronomiczne mogą pokusić się o nadruk reklamowy na desce do krojenia. Dostępne metody znakowania dla tego produktu, to tempodruk, lub grawer laserowy. Pierwsza z metod dostępna jest niemal we wszystkich materiałach, kształtach i formatach, co czyni ją niezwykle popularną. Grawer laserowy to niezwykle trwała i odporna na warunki atmosferyczne metoda znakowania wykorzystywana w przypadku materiałów metalowych, szklanych lub drewnianych.

Podkładki pod napoje mogą imitować w skali mini ich pełnowymiarowe odpowiedniki, co czyni je nietuzinkowymi gadżetami. Przykładem takiego rozwiązania może być podkładka pod kubek w kształcie drewnianej palety.

Osobom, które szukają produktu reklamowego z zacięciem technologicznym może spodobać się wykorzystanie składanych okularów do wirtualnej rzeczywistości. Najtańsze wykonane z ABSu kosztują od kilku złotych za sztukę.

Szukając bardziej wyszukanych gadżetów znajdziemy na przykład różnego rodzaju głośniki bluetooth. Ciekawe są zwłaszcza te, które swoim wyglądem przypominają stare radia.

Te i wiele więcej gadżetów reklamowych znajdziecie na stronie: OpenGift

Źródło: Notka PR

0 KOMENTUJ

Napisz Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *